About

ursulet%20fara%20inima%2050 

 
 

  Sunt o fata din Bucuresti fara ocupatie, dar imi place sa fac bratari. Si nu oricare bratari, ci cele ale prieteniei. Cred ca voi lega prietenii, ca voi impaca oameni si chiar voi infrumuseta lumea cu niste bratari simple, dar facute si daruite cu drag.

 

 

 

3 responses to this post.

  1. buna!ma numesc geanina….stiu sa fac doar cateva modele de bratari…daca se poate vreau sa imi explici si mie cum se fac anumite noduri:D…daca se poate add me sweet_geanyna_bombonyk…bye!

    Răspunde

  2. Posted by pusa on 02/12/2010 at 7:17 pm

    Bravo,faci opere de arta! Am incercat si eu,dar a iesit un dezastru!
    Dupa 2 zile de butonat pe net ,v-am gasit pe 2 care faceti modele deosebite, iar tu,la jumatate de pret.
    Felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

