3 lei

3 lei bucata.🙂

5 responses to this post.

  1. buna vreau si yo 3 bratari modelu asta cum fac sa iau legatura cu tine???lasami un msj p facebook ms:*

    Răspunde

  2. Posted by Dena on 15/07/2011 at 8:18 am

    Salut. Poti sa imi spui te rog cum se numeste modelul bratarilor acestora? [ da stiu ca sunt ale prieteniei dar ce model. :)) de exemplu : wave. ] .
    Mersi:*.

    Răspunde

  3. Posted by Mimi on 17/07/2011 at 11:43 am

    Buna vreau si eu 2 bratari la fel id madalina_mimi11@yahoo.com te rog vreau neaparat

    Răspunde

  4. lasmi si mie msj pe facebook pascu andreea gabriela cum iau legatura cu tine pt k vreau si yo 3 bratari

    Răspunde

  5. Posted by malinutza on 22/08/2011 at 10:39 am

    vreau si eu o bratara de asta😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

