Bratari personalizate

Bratari personalizate.

Acesta este un model mai complicat cu nume. O bratara simpla(pana in 4 litere) ,fara simbol este 10 lei. Daca bratara depaseste 4 litere,se adauga 2 lei pentru fiecare litera in plus.

Scrisul poate fi cu litere de tipar, mari sau mici. O sa pun o poza de pe siteul http://friendshipbracelets.wordpress.com cu dierite modele de bratari personalizate. (Mentionez ca le pot face la fel)

Simbolurile.

Simbolurile pot fi : inima,fata zambitoare,coroana,stea,semnul pacii,diferite steaguri sau steme,cap de mort,ying si yang,floare,fluture.

Daca doriti ca bratara sa aiba si simbol, pretul unui simbol este 2 lei.

9 responses to this post.

  1. Posted by Nai tu treaba on 07/02/2011 at 9:51 pm

    un id de mess?

    Răspunde

  2. alexalexi28 bagama in lista ca vreau si eu

    Răspunde

  3. Posted by ame on 11/04/2011 at 7:21 pm

  4. ame_funkiss . vreu si eu :o3 :*
  5. Răspunde

  • Posted by Lascu Mihai on 26/04/2011 at 6:31 pm

    Salut
    Vreau si eu 3 bratari.id-ul meu este lascu_mihay2000

    Răspunde

  • Please , add : crisuu23 !
    Sau dămi id-ul tău .
    Thxs!

    Răspunde

  • Posted by malinutza on 22/08/2011 at 10:37 am

    buna vreau si eu o bratara

    Răspunde

  • Posted by lulu on 13/09/2011 at 3:19 pm

    c.iulia_lulu add me k vreau si eu

    Răspunde

  • Posted by Larisa on 15/12/2011 at 6:43 pm

    Hey buna`:)..vreau sh eu😡

    special.lady09 da`mi add..

    Răspunde

  • Lasă un răspuns

