Am fost zilele trecute in Carrefour Colentina si am gasit la o mercerie niste fluturi brodati f dragalasi.

Eu i-am aplicat pe geanta. Ma rog,am pust doar unul, celalalt urmeaza sa fie aplicat.

Cam asa arata. La inceput am vrut sa-l lipesc cu super glue.. m-am gandit ca tine dar dupa 2 ore s-a dezlipit😀 asa ca am luat acu si ata si am inceput sa-l cos usor pe margini.

Celalalt arata cam asa:

Si am mai gasit niste chestii pe care le calci cu fierul de calcat…

Nu stiu cum sa le numesc.. :)) chiar nu am idee😀

O sa pun acum poza.

Asta a iesit super ok, numai ca poza e cam aiurea.😀

Ca sa-l aplic am pus maimutoiu’ pe geanta,o batista si fierul peste batista.

Celalalt maimutoi.. mi se pare ca seamana cu o broasca… Nu a iesit asa ok, ca el a fost primul pe care l-am incercat..

Mai erau multe alte chestii.. In fine, multe personaje din desene😀 Si m-am gandit ca’s prea mare pentru asa ceva..

Cu toate ca daca il avea pe Tom sau pe Jerry imi luam minim 5.😀

3 responses to this post.

  1. Posted by mazgalica on 09/09/2010 at 10:54 am

    Fluturii nu merg aplicaţii tot cu fierul de călcat? Am şi eu un fluturaş albastru şi l-am lipit pe o rochiţă cu fierul🙂

    Răspunde

    • Posted by bratarileprieteniei on 09/09/2010 at 10:56 am

      Uite,o sa incerc cu urmatorul si iti spun.
      Si eu am fost la inceput de parere ca merg,dar maica-mea mi-a dat sfatul sa-l cos😀 si ca o fata cuminte am ascultat-o😀

      Răspunde

  2. Posted by daiana on 30/12/2010 at 9:12 am

    Nu le poti lipi doar dak au pe spate ca un fel de plastik…..kre at knd in lipesti se topeste🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

