Bratari personalizate

Pana sa pun poze cu floricelele crosetate  pun cateva poze cu niste bratari personalizate.

10 responses to this post.

  1. Posted by alisia on 19/10/2010 at 11:35 am

    vreau si io 0 bratara cu numele meu se poate?

    Răspunde

  2. Sall vreau sh eu o imagine personalizata cat mai faina sh mwmoasa cu SLiMcHaT.ro ms moolt;)

    Răspunde

  3. heiiiii..:)….poti sa imi explici si mie cum se fac bratarile astea?:D.. sau macar niste scheme.. ceva..:D.. ca eu nu gasesc;;)…

    Răspunde

  4. Posted by Mimi on 17/07/2011 at 11:46 am

    Buna vreau si eu o bratara cu numle {Ady:X} se poate id madalina_mimi11yahoo.com te rog se poate?

    Răspunde

  5. Posted by amut alexandru on 29/08/2011 at 3:06 pm

    vreau si eu 2 bucati dami add la id .alex_shumy2000.

    Răspunde

  6. Posted by silvia on 07/10/2011 at 5:53 pm

    CAT COSTA O BRATARA ?

    Răspunde

  7. Posted by silvia on 07/10/2011 at 5:54 pm

    imi plac mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

