Flori crosetate

Deocamdata doar pe astea le-am facut, urmeaza altele.

2 floricele😀. Despre prima o sa scriu mai jos.

A doua cu roz si alb e formata din doua flori, una alba si una roz. In centru i-am pus o margeluta roz (n-am pus-o definitiv pentru ca mi se pare cam mare)

Modelul asta imi place cel mai mult😀

Sunt f simpatice si merg aplicate cam pe orice🙂 Eu o sa mi le pun pe geanta de scoala… sa o mai inveselesc.🙂

Asta e o floare cu 2 randuri de petale…si in centru i-am pus o margeluta galbena. E formata din 2 flori,ca nu prea mi-a placut cum a iesit aia albastra si decat sa o desfac le-am unit.

Am intors floarea sa vedeti cum venea cea albastra…nu era urata dar nu ma prea incanta😀

Acum sa trec la preturi.

Cea cu margeluta galbena in centru- 5 lei.

Cea roz cu alb – 3 lei.

Cele 2 care au ramas – 4 lei bucata.

Cum am mai spus,eu o sa-mi aplic cateva pe geanta. O sa pun si poze sa vedeti cum a iesit.😀

One response to this post.

  1. Posted by deeeu on 03/09/2011 at 10:51 am

    cum le faci? explica ca asa degeaba le postezi sincer

    Răspunde

Lasă un răspuns

